Tugbakorkmaz bir problem olduğunu sanmıyorum. Benim kızım da 1,5 yaşındayken sadece baba diyordu, 2 yaşına yaklaştığında anne demeye başladı, 2 yaşından bir süre sonra da her kelimeyi söyledi. 2,5 yaşında şu an yarım yarım her şeyi söylüyor, her şeyi anlatıyor. Endişelenmeyin, anlamlı ve bilinçli söylediği kelimesi varsa bir sorun yoktur, daha zamanı gelmemiştir🌸