Selamlar bu postu 2. Kez felan acıyorum oğlum 14 aylık ya yani artık bi sorun bi problemi olduğunu düşünüyorum akşama kadar enerjisini atması için oyunlar oynuyorum sürekli dışarı çıkartırım mutlaka parka gideriz yürürüz evde kedimiz var onunla oynar yani gündüz bi sorun yok uykuya geçişde de sorun yok uykuya kolay geçiyor ama 2 saat snra baslıyor uyanmaya uyutuyorum tekrar tekrar emmekde istemiyor sallıyorum bazen öle uyuyor bazen onuda istemıyor yanına yatıyorum tavanı izliyor sürekli gözler acık masaj yapıyorum yüzünü felan seviyorum uyuyor tekrar uyanıyor kbb randevu aldım kulaklarımı tıkalı acaba bılemıyorm ama öle ağlamıyor da uyandığı zaman oturuyor sürekli anlamadm napıcam şaşırdım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️