minikoglummmmm bana eczacı 2. Aya kadar günde 3 defa 3 çay kaşığı (1cc ye denk geliyor) kullanabilirsin, 2. Aydan sonra 3 defa 1 tatlı kaşığı verebilirsin demişti. Ben de ilk ay gğnde 3 defa 1 cc 2. Ay da yavaş yavaş ilk hafta 1.5 cc, sonrasında 2 cc verdim.