Merhaba arkadaşlar bugün çok sevdiğim bir arkadaşım bana bu bezi önerdi biz şu anda sleepy kullanıyoruz kalitesi nasıl acaba kullananlar memnun mu hiç pişik problemi yaşayan oldu mu başka markalarla karşılaştırır mısınız fikirlerinizi bekliyorum. Sevgiler.