Merhaba annelerimiz
2 gün önce doğum yaptım. Tabi hemen Çeşme gibi süt gelmesini beklemiyorum ama sağ göğsümü kabul ediyor solu o kadar etmiyor soldan da gelmiyor değil ama sağı emdiği için sağdan daha çok geliyor ne yapmak lazım yardımcı olur musunuz ilk gebeliğimdi bilgim tecrübem yok