6 gün oldu 5. Aya gireli bu ne biçim birşey ya sürekli bı ağlama.kriizi tutuyor öğlen özellikle uyutuyorm beni istiyor yanında e yanından ayrılır ayrılmaz hemen uyanio oyun oynarken bı anda ağlama tutuyor anlamadm ben ne yapmam lazm cidden çok sinirlerim bozuldu