kaganinannesi95 Benim de kızım 8 aylıkken Rota virüsü olmuştu öncelikle sakin ol güzel anne 😊korkma bebeğini Emziriyorsan sık sık emzir, yemek yemesi için zorlamayın sadece sıvı almasını sağlayın yoğurt yedirmeyin bulantı çok yapıyor ayran içirin içine az nişasta katın ve bol sıvı almasını sağlayın, patates haşlayıp ver pirinç lapası ver suyun içine biraz nişasta kat kaşıkla içir malesef tedavisi yok şükür evde atlattık biz ateş ve kusma yoktu ishali vardı doktorumuz takipdeyim kalın kusma ve ateş olursa hastaneye yatış yapalım dedi beslenmesinde bi sıkıntı olmadı şükürler olsun ki hastaneye yatmadan kurtulduk ishalden 15 güne yakın sürdü ilk günler çok yapıyordu ama gün geçtikçe azaldı bez sayısı Enterogermina kids kullan doktorumuz tavsiye etti çok faydasını gördük, geçmiş olsun tekrar emiyorsa hergün bir tane sarımsak yut antibiyotik etkisi var sütüne geçer 🤗