Eğer emzirmiyorsanız otofajiye bakın. Bebeğimin olmadığı dönemde vücudumu otofajiye sokuyordum ben. Önerileni sanırsam ayda 2 ama ben hafif kilo alınca haftada 1 2 yapıyordum. Yeme içmede günlük hayatımda kendimi kısıtlamıyordum. Göğüs kısmı hariç xs kıyafetlerin bel kısmı dahi bol geliyordu.