Evrencakar Kızlar dalgınlığıma geldi hiç soğutmadan mayaladım farkettim o an ama iş işten geçmişti.. yoğurdum olur mu? 3 kg süt boşa gitsin istemiyorum olmazsa ne yapmalıyım?
Gny18 Evrencakar biraz soğusun tekrar maya koy evde petek varsa peteğin üstüne yoksa kalın bir şeyle örterek mayala canım
civcivannesi_ Sıcak olduğu için o maya ölmüştür istenilen sıcaklığa gelince tekrar mayalayıp kalın bir şeyle örtün