defnes32
1 - kisiden kisiye degisir ama ben blw pek sevmiyorum. Doke saca yemek bana pek mantikli gelmiyor. Ben karisik gittim. Yiyebilecegi seyleri eline verdim ekmek, kurabiye, salatalik vs vs, corba , yagli seyler vs ben yedirdim. Catal kasik kullanmayi cok erken ogrettim baya da isime yaradi. Ortaligi ve ellerini kirletmeden yemeye basladi. Disarda falan blw yontemi cok zor oluyor bence. Sizde alistirma servislerinden alip deneyebilirsiniz.
2- lazimliga alistirip bin pisman olan cok insan var cevremde. O sureci asinca bide tuvalete alistirmasi var. Bi arkadasim yaninda tasinabilir lazimlikla gidiyodu heryere. Hijyenik de bulmuyorum acikcasi.
Direk tuvalete alistirdim, bikac sefer kendim gittigimde kapiyi acik biraktim, artik buyuduk ihtiyaclarimizi burda gidermemiz gerekiyor gibi konusmalar yaptim. Sonra birlikte onun ilgisini ceken bi klozet aparati aldik, yine ilgisini ceken bikac sticker aldik. Duvara sticker takvimi yaptik. Her tuvalete gittiginde 1 sticker kazandi boylece korkmamis ta oldu. 1,5 yasinda bezi cikardik 😊