Esraag sizin tercihiniz imkanınız varsa mutlaka yaptırmanızı öneririm. Çoğu arkadaşımın çocuğu oldu aşısızlar daha ağır geçirdi. Kızımın doktoruda bu konuda yatışın çok olduğunu söyledi. Aşıdan sonra yine yakalanabilir ama hafif atlatmasına sebep olur bağışıklık kazandığı için