Fs10 tersleyerek cevab verince ne geçti şuan elinize ilk defa bu tür bişey sordum utanarak böyle yazınca hoş mu oluyor. Herşey için Rabbime çok şükür tek başıma atlattım bn çoğu şeyi herkesin eşi yanındayken bn tek başıma gittim aşısına hastanesine bunu kafama takmam size neden dokundu ki bu uygulama ne için var? Hergün burada korunma bilmem ne hakkında sorular soruluyor bn göğüslerimi kafama takıp kimseyle paylaşsmadığım için burada sordum siz eşiniz yanınızda büyütyosunuz bebeğinizi bn lohusalık dönemimi bir başıma atlattım 4aydır tek başıma büyüttüm. Herneyse ya tamam bi sizsiniz