3 ay 21 günlük bebeğim 2.5 aydır doğru dürüst emmiyor artık 2 çekiyor memeyi geri çekilip ağlama başlıyor atak mı dönem mi yoksa dil bağı yüzünden mi bilemedim çocuk cerrahi si görmüştü şuanlık bişey yok demişti emiyorsa sıkıntı yok dedi 5 aylıkken bakalım tekrardan ama süreçte emmezse beklemeden getirin demişti götürdüğümüzde 2 aylık olmamıştı daha şimdi de dil bağından mı atak mı anlamadım bide mama vermek istiyorum denemek istiyorum kafam çok karıştı kaldı ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeliyim mama mı verip denemeliyim yoksa götürmeli miyim bugün tekrardan emzik aldım onu da almadı emmeyi bilmiyor gibi atıveriyor hemen sen tutarsan emecek kafam kazan gibi oldu karışık oldu birazda kusura bakmayın umarım açıklayıcı yazmışımdır 😢