3 aya bir hafta kaldı herkes düzelir diyor önce 40 çıksın dediler şimdide 4 aylık olsun diyolar. Kızım kolik birde ne uyku var ne düzen var sarhoş gibiyim bu kadar küçük bebek 24 saatin toplasam 4 saati uyuyordur o da beşikte sürekli sallayarak. Rabbim yardımcımız olsun..