Benkeyfimkahyasi90 Kizlar Gecen arkadasimin kayinvalidesi bebekleriniz 6 aylik olduktan sonra altini islak bezle silmeyin yikayin popolarini daha cabuk serpilip buyurler dedi ilkkez duydum 😄Sizce de dogrulugu var mi
oglumubeklerken Benkeyfimkahyasi90 çocuk 6.aydan sonra poposuna su değdi diye nasıl hopp diye büyüsün hergün hergün büyüyorlar işte 🙄
bsraoyku Benkeyfimkahyasi90 her defasında nasıl yıkıyalım ben kaka yapınca yıkıyorum ıslak mendil kullanmıyorum direk açıp takıyorum bezi
Betulyesiltas Benkeyfimkahyasi90 banyo yapan cocuk cabuk büyür su büyütür derler bende duydum ama popo yikamayla olunca bilemedim simdi 😀