Kızlar merhaba, kızım 9 aylık oldu 2 tane dişi çıkıyor ve çok ısırıyor canımıda acıtıo. Siz neler yaptınız bu diş dönemlerinde ? Birde emzirmeyi ne zaman bıraktırdınız ben ne zaman bıraktırim gözüme bakıp gülüp ısırıo hayır diyorum ama oyun gibi yaptı