Arkadaşlar uzun olacak hakkınızı helak edin artık çaresiz kaldım
1 aydır kızım o kadar hasta ki. Başta rsv virüsü teşhisi kondu bir gün hastanede yattık. Suruplar derken iyileşir gibi oldu. Hava verdik burnunu hep temizledik tam her şey bitti derken 6. Ay aşısı olduk. (Doktor iyileşmeden olmasın dedi ama ay sonu geldiği için mecbur iyileşince gittik olduk) Çocuğumun tekrar ertesi gün duran burnu akmaya başladı, hapsurmays öksürmeye başladı bu süreçte evim çok sıcak hiç dışarı çıkmadık asi haric kimseyle görüşmedik. Usumesine de imkan yok. Ama ihtimaller olabilir tabi ki. Acaba aşı yüzünden yaptırınca hastalık bağışıklığı düşünce tekrarladı mi bilemedim.
Birde sorum şu kızlar
—burnundan yeşil sümük akıyor özür dileyerek söylüyorum
Birde öksürüyor ve hapsurmaya başladı tekrardan.
Allah aşkına evde şurup harici ne yapabilirim?
İlk çocuğum lütfen fikrinizr ihtiyacım var çok teşekkür ederim şimdiden Allah razı olsun hepinizden ❤️