Gusa2 normal değil bence gelişimini kg alımını da etkiler. Benim bebeğim o aylarda nerdeyse tüm gününü uykuda geçiriyordu. Kolikti, gazlıydı evet ama damlalarını kullanınca rahat rahat uyuyordu. Damla kullanıyor musunuz? Masaj vs çok rahatlatıyo bu arada