Merhaba oğlum 14 aylık 2 hafta önce ateşle hastaneye gittik boğaz enfeksiyonu deyip antibiyotik ve ibramin zero verdi doktor sonrasına hemen öksürük başladı tam düzelmeye başladı derken öksürük başladı 3 gündür çok kötü bir şekilde öksürüyor evde buhar veriyorum pazartesi anca randevu bulabildim Allah korusun ciğer enfeksiyonu varsa buharla geçermi doktora götürene kadar biraz düzelirmi 9 aylıkken aynı bu belirtiler vardıı ve doktor ventosol ve imflacort verdi elimde var ama 2 gündür bi düzelme yok kafayı yiyecem