Merhaba değerli anneler. Baş edebilirim sandığım, bunun için çok uğraştığım ama aksine bir şekilde daha kötüye giden bir durumla karşı karşıyayım. 2 yaşındaki erkek bebeğim çocuklara karşı çok saldırgan. Saç çekme, itme, vurma vs. Büyüklere karşı yok. Ama küçükler ona tepki vermediğinde saldırıyor. İlk başta iletişim kurmaya çalışırken böyle yapıyor sandık ama artık durduk yere yapmaya başladı. Empati, ayna yöntemi, gece fısıldamaları vs hepsini deniyorum ama olmuyor olmuyor. Diyeceksiniz ki neden bu kadar büyüttünüz alt tarafı 2 yaşında 2 yaş sendromudur. Ama artık insan içine çıkamaz olduk. İnsanlar çocuklarını bizden kaçırır oldu 😔hastaneye, gezmeye, avmye giderken bile 10 kez düşünür olduk. Genelde her eve dönüş benim bi köşeye sinip ağlamamamla sonlanıyor. Bu konuda bana yardım edebilecek, öneri sunabilecek, deneyimlerini paylaşabilecek olan var mı? Teşekkür ederim