Kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük oldu ama uyku sorununu bir türlü çözemedik. Uykusu geldiğini anlayabiliyorum esniyor, kaşları kızarıyor ama uyutma kısmında zorlanıyorum. Kızım meme de uyuyan bi çocuk uyuyana kadar emiyor ve sonunda çok emdiği için kusuyor bu yüzden de sürekli emdiği için göğüslerim süt dolmuyor resmen sönüyor. Emzik tutan bi çocuk da değil ayağımda sallayınca zorla bazen emzik veriyorum anında dalıyor ama emziği de ağzında çok tutamıyor atıyor sonra geri uyanıyor. Önerisi olan var mı ne yapabilirim? Denemediğim emzikte kalmadı, pış pış sesi, ayakta sallama loş ortam hepsini denedim ama olmadı🤷🏻♀️