Yasemince35 benim oglumda 2,5 3 aylikken ağiz suyu akmaya başlamişti. Başka birsey icin doktora gitmistim. Doktor tükürük bezleri çaliştigi icin akar demişti. Özellikle 4.ayda cok aşırı akiyordu. Şimdi 6 aylik ve akmıyor artik. Ama simdide diş kaşintisı başladi. Sürekli emmek istiyor. 🤷♀️