Nidaglryz Bebeğim için doktor paranox fitil yazdı ama hiç bir eczanede bulamıyoruz . Sizler yerine bişey kullandınız mı yada ne yaptınız . Bebeğim soğuk almış burun akıntısı balgam ara ara da ateşi çıkıyor gbi ve iki aylık .
Nidaglryz PatronBebek aslında ateş ölçerim yoktu evde ateşi olduğunu hissettiğimde ılık suyla yıkıyordum sonrasında düşüyordu. Ben sağlık Ocağına götürdüğümde burnu akıyor serum fizyolojik yapıyorum sık sık emziriyprum ama burun akıntısı geçmiyor boğazı hep dolu böyle bir durum var dedim fitil yazayım onu rahatlatır dedi .