O duyguyu malesef ben biliyorum. Oğlum 1 ay 4 günlük günde en az 1 en fazla 3 kez katılma nöbeti geçiriyor. Morarıyor ve katılırlen gözlerime acı acı yardım ister gibi bakıyor yüzümü vücudumu cırmalıyor nefes almak için çırpınıyor. Açsa ve istediği o an emzirmezsem canını acıtan ya da huysuzlandığı birşey olursa hemen katılarak ağlamaya başlıyor. O kadar korkunç ki ve o an o kadar zorki bebeğime birşey olacak diye çok korkuyorum. Ama merak etmeyin katılma nöbetleri bebekte hasar bırakmıyor, ölüme sebebiyet vermiyor. En ağır vakada çocuk nefessizlikten bayılıyor ve bayılınca otomatikman nefes almaya başlıyor kendine geliyor. Rabbim o kadar ağırını yaşatmasın tabi ama bir doktora götürün isterseniz demir eksikliği bebeklerde katılma nöbeti yapıyormuş. Ben daha kontrole gitmedim, gittiğimde ilk söyleyeceğim şey olacak doktora. Ve nöbet geçirirken sakın çocuğunuzu sallamayın bağrınıza basmayın hava alacak şekilde dik tutun nefes alacağı ortam oluşturup nöbetin geçmesini bekleyin siz sakin olunki evladınızda sakin olsun. Ben hergün yaşadığım için alıştım artık..