sincapsk ilk 6ay mama olmadan yetiyordu hiç mama kullanmadım kilo alımı baya iyiydi. Ek gıdayı benim kızım pek sevmemişti mesela 1yaşq kadar et,yumurta bile sürmedi ağzına tadımlarını bile yaptıramamıştım, asla istemiyordu. O kadar az yiyorduki ek gıdayı şöyle söyleyeyim mesela çorba içecek 3yrmek kaşığı içtiğinde şükrediyordum. Kızım memeye güveniyordu yemektwn kalkıp meme emiyordu. 1yaşa doğru bir gün kendimiz için yaptığjm yemekten bir denedim bir baktım nasıl yiyor o günden sonra kendimize yaptığımız yemeklerden vermeye başlamıştım. Ama kızım hiç bir zaman iştahlı bir bebek olmadı. Şimdi daha beter hatta.