Atesbebek 31 aylık kızım tüm yazdıklarınizin birebir aynısı şuan banyo yapmayi doğduğundan beri asla sevmiyor ve her banyoda kıyamet kopartiyor bende artık yapmaması gereken bir şeyi yaptığında bak artık banyoya götürup yıkılacağım seni ceza olarak diyorum ve evet 1-2 kerede zaten banyo günü geldiği için biraz anlasın yapmasın bazı şeyleri diye ceza olarak banyoya götürup yıkadım. Şimdi birşey yapıyor tehlikeli annecim yapma lütfen dediğimde hadi suyu ac banyo yaptircaksin mi diyor bana 😳 yani hiç birşey kar etmiyor hiç bir şeyden çekinmiyor hiç böyle değildi çok uysal ve anlayışlı bir çocuktu inanilmaz zivanadan çıktı