Deletedmom0035 200 cc yi bu gün 51 tl ye aldim eczaneden sizler ne kadara aldiniz merak ettim googleda bazi yerlerde 24 tl yaziyor anlamadim kaziklandim mi ?
TugbaCesur Deletedmom0035 E bebekte felan 35. Migrostada o civarda diye biliyorum. Pahaliya almissiniz bayagi.
Gizemozalp Deletedmom0035 eczaneden 60a alıp aynı akşam e bebeğe gidince 35 tlyi gördüm. Maalesef tatlım kazıklanmış oluyoruz azıcık☹️
Deletedmom0035 TugbaCesur AhsenMeryem6169 AhsenMeryem6169 Oglusum5357 cok sağolun kizlar baya kazıklamışım ben😣
AhsenMeryem6169 AhsenMeryem6169 indirimliydi eczaneler pahalı 50 45 sordum eczaneden olmadı kargoyla nettrn alın da indirim li oluyo
AhsenMeryem6169 Oglusum5357 e bekten alın günde kac bardak içiyonuz işe yaradımı yeni aldım niraz farketti bende
Pdr E bebekten uyguna aldım ama kullanmıyorum elimde iki tane hiç açılmamış var tanesini 20 tl ye verebilirim Elazığ da olan varsa.
Deletedmom0035 Gizemozalp off off en güzeli arastirip almak 😣ben hep aldiktan sonra arastırıyorum bu benim kaçıncı 😤
GonulAyd Deletedmom0035 bende gecen hafta eczaneden aldm malesef oralarda bir tık pahali oluyor.. bu hafta emzirme haftasıydı o yüzden fiyatlar düstü. Bende pisman oldum aldıgıma ama yapacak birsey yok. Normal fiyatı dısarda 35-40 tl arasında.