Esilaannesi Kızlar bunları kullanıp kabızlık yaşayan oldu mu ? Ben ocean kullanıyorum ama gaz yapıyo bebeğim de değiştirmek istiyorum ikisinin arasında kaldım
1Meryem011 Esilaannesi şidefer kullandım bı sorun olmadı iki kere aldım smdide degstrdm ocean kullaniyorm bende kaç damla vermek gerek onu anlamadm yalnz
Mavikelebek54 Esilaannesi ikisini de kullandım bı sıkıntı olmadı sidefer her ay değişmesi gerektiği için bestirona geçtim daha hesaplı bence
Mavikelebek54 Esilaannesi biz kilo başına 1 damla seklinde kullanıyoruz rengi koyu tadı güzel ve zeytinyağı içerikli