Zehram20 benimde tam tersi herşeyi buz gibi yapıyor donduruyordu . Geçen hafta servis çağırdık 8.yılı ilk arızası . Buzdolabının iç tarafindaki yeri söküp biseyler yaptı hala fazla soğutuyor ama dondurmuyor şükür. 120 lira servis ücreti ödedik neyse ki. Bı servis cagirsaniz iyi olur bence . Aradığınız da bile yönlendiriyorlar zaten .