bebegim 3 ay 8 gunluk, dönmeye basladi. gunduzleri yuz ustu yatiriyorum derin uyuyor, geceleri yarim kundak yapiyorum. sabahlari uyaninca ayaklari ve kafasiyla donmeye calistigini fark ettim. geceleri de yaparda duymam diye korkuyorum. kundak yapmayi ne zaman biraktiniz? once tek kol acarak mi alistirdiniz? cevaplari bekliyorum 🥰