Altayyas Kızlar 19 aylık oglum var çok guzel kitapları aldım okumaya başlayınca elimden alıyor ve kaçıyor baktım artık zarar vemrye başladı kitaplarına nasıl davranacagım bu durumda , kuçukken hep okurdum şimdi benim elimden gorunce koparıyor
Sontvbukucu Altayyas benimki 16 aylik emzirerek okuyorum bir orda duruyor. Emzirme yoksa mama meyve vs yerken yani eli meşgulken okuyun. Mama sandalyesinde falan.
mysunshineeeee Başta cok severdi hareketlendikçe bu duruma geliyorlar rahat olun diretmeyin, doktor böyle olur normal dedi sormuştum 😂
DerinTuana Aynı durumdayız inanın.Okunmayı bekleyen o kadar cok kıtabım var ki…Uyudugu zaman anca okuyabiliyorum bir süredir yorgunluktan kendımı de veremıyorum.