A2B4 Arkadaslar merhaba 8 buçuk aylık bebeğim var.göz teması var.ses gelse,biri gelse duyar tepki verir.ama bazen yanında ismiyle seslensem dönmüyor.Normal mi?bazen de seslenince hemen donuyor.illa ismini söylediğimde hemen kafasını çevirmeli mi?
Toprak_efe A2B4 bebeğim henüz 6 aylık ama yeğenim yaşından sonra bakmaya tepki vermeye başladı bence daha erken bunlar için sıkmayın canınızı her çocuk bir değil
Betelgeuse_ A2B4 benimki de oyle (8,5 aylik) keyfine gore bazen donup bakar bazen bakmaz.o sirada baktigi sey daha cazipse donmez ismine yani. Hic takmadim ben normal geldi bana