Kozlar alışveriş yapmıştım 11 gün önce karttan çift çekim yaptı 700 liralık sipariş için 1400 lira çekti e bebek uygulaması hemen aradım 5 gün içinde geri arayıp paranızı yatıracağız dediler ama aramadı kimse sonra tekrar aradım tekrar aynısını söylediler napmalıyım yatmıyor bi türlü tam 11 gündür paramın yatmasını bekliyorum help me