gulserennn_12 Arkadaşlar bebeğim 2 yaşına girecek grip oldu balgamlı öksürük var bide böyle yaşayan varmı doğal yaptığınız şeyler varmı doktor antibiyotik ve balgam sökücü verdi
NuruKelam gulserennn_12 Pekmez balgam sökmede işe yarıyor doktor tavsiye etmişti yumuşatır ayrıca. Sıcak suya biraz koyup içirmeye çalışın. İlaçları da düzenli kullanmanız lazım ki balgam ciğerlere inmesin geçmiş olsun. 🌺
GULCE02 gulserennn_12 aynı dert 14 aylık oğlumda da var ilaçları kullanmama rağmen geçmedi çok kötü öksürüyor burnu akıyor geniz akıntısıı var buhar vermeme rağmen öksürük geçmiyor pazartesi randevu aldım tekrar götüreceğim
gulserennn_12 GULCE02 geçmiş olsun benim kızımda 3 gün oluyo olalı çok fena öksürüyo burnu akiyo sürekli inşallah ilaçların faydası olur antibiyotik ve balgam sökücü verdi doktor sizde kullandınız mı
GULCE02 gulserennn_12 antibiyotik Verdi maalesef hiç işe yaramadı balgam söktürücü felan vermedi bize canım
gulserennn_12 GULCE02 inşallah bize verdiği antibiyotik işe yarar ya sizede tekrardan çok geçmiş olsun