Deletedmom_48 Neraops ailemin köyüne adanaya geldim burasıda çokfarklı sayılmaz ama tekkalmaktan iyidir küçük bebeğim var deyip geldim eşimi işe cağırdılar mecbur iyiyim saolun hepiniz Allah razı olsun
Neraops Deletedmom_48 iyi yaptınız bende adana da gulbahcesindeyim ne yapalim suan her yer tehlikeli Rabbım beterinden qrtik korusun sabır versin hepimize