Dün oğrendim burun akintisi oksuruk ates oldu 2.kez tekrarladi bronsit olabilir denildi cis idrari verilcek kaka idrari verildi dün rotavirus oldugunu ogrendim 3.gunumuz ve +kusma basladi gibi yardimci olabilir misiniz yasayan var mi duyuyordum bu rotavirusu ama basima geldi maalesef ki . 2 haftadir hastayiz antibiyotik , balgam sokucu verildi ve kesmemiz onerildi calpol duş yapabildigim elimden gelen ancak ates dusurmekte bu yani napabiliriz ki ve hic birsey yemiyoorr su dahi icmiyor ne yapicagim cok uzgunum 😔