yareninannesiiii sadece duvarlarda tablolar var onu dışında eşime Galatasaray köşesi yaptım 😅 dekordan sayılır mı bilmem. Bir de saz var asla çalmadığımız aslında oraya güzel bir dekor yapılabilir ama bende uğraşacak derman yok. 😅 ama kendi evimiz olsaydı kahve köşesi yapardım hem mutfağa hem salona. Pintereste bakabilirsin çok hoş örnekler var.