Zeyno8 terbiye olması demek bu demek aslında. İlk aylarda kızım uzun süre emmediğinde göğüslerim şişer acırdı, 5,6 aydan sonra bu şişmeler olmamaya başladı ama kızım her emdiğinde (hatta bazen sabahları neredeyse yarım saat boyunca) hep süt geliyordu. Terbiye olmuştur göğüsleriniz sütünüz vardır🌸 bir de bebeklerin çiş ve kaka miktarı gün gün bile değişiklik gösterebiliyor. Siz bebeğiniz her istediğinde bol bol emzirin, eksilmez Allah ın izniyle