alpmom1 Yürüteç almıştık ama misafir gelen çocuk kırdı tekrar yürüteçmi alsam yoksa yürüme arkadası ileriye dönük dahamı kullanışlı olur bilemedim 8.5 aylık sizce ne alayım yürüme arkadası kullanışlı oluyormu?
H_ceyhan alpmom1 9 aylık olacak neredeyse yürüteç almayın artık. Ama diğerini de kullanmadık henüz o yüzden bir fikrim yok 😁😅
mihrakuzusu-34 alpmom1 yürüme arkadaşı alın. Yürüteci doktorlar önermiyor. Bende kızıma yürüme arkadaşı aldım ve çok kısa sürede yürüdü. Zaten istekliydi yürümek için o da destek oldu
lceLady alpmom1 ikisinide almıstım. 5 aylık bindi 7 aylık bıraktırdım ayaga kalkınca bıraktım yürüteci 9 aylık yürümüştü. Yürüme arkadasını kullanmadı hiç. 19 aylık sımdı kullanıyor😂 hem yürüme arkadası hemde araba oluyor üzerine oturuyor o sekilde bulursanız daha iyi
Ayselmiros alpmom1 şuan 6 buçuk aya yaklaşıyor günlük 10/15 dk yürüteçe koyuyorum yürümeye çok istekli ne kadar öne gidemeyip hep geri gitsede 😂😂 8/9 aylıkken yürüme arkadaşı almayı düşünüyorum ama o da çok tehlikeli düşüp kafasını çarpar diye korkuyorum