Birbebekk iskiyi ara gelip su saatine baksınlar. Kaç yıl bilmiyorum ama belli dönem kullandıktan sonra değişmesi gerektiğini biliyorum. Belki saat bozuktur belki görevli bey numarayı yanlış girmiştir. Kendinizden eminseniz bu ay fazla harcamadım diyorsanız kiii o kadar fazla gelmesi için halı felan yıkamak gerekir sanırım :) iskiye bildirim derim