aktifmaya Arkadaşlar haberlerde okula giden başarı gösteren çocuklara ve sosyal yardımdan yararlanan ailenin çocuğuna 5 bin 200 lira verecekmiş bu doğru mu? Bilginiz var mı acaba
Findikzadem aktifmaya doğru galiba çünkü yeğenimin okul müdürü söylemiş okulda derece yapanlara verilecek diye yeğenime iki kere alacksn demis
Findikzadem aktifmaya gitmenize gerek yok zaten not ortalamasına göre olacakmış yeğenim okul birincisi yanlış hatrlamyrsam ilk üç yada ilk dörde girenlere verilecek dedi
aktifmaya sonsuz17 Merak ettim aradım 😅 evet doğruymuş incelemedeymiş şuan önümüzdeki hafta para yatacak dedi
sonsuz17 aktifmaya nereyi aradınız kız kardeşim, de derecede ama ortaokul öğrencisi verirler mi sosyal yardım 1200 TL alıyor
aktifmaya sonsuz17 144 aradım benim oğlum lisede sınıfta 2. Kızım da ortaokul sınıfta 2. Ben de 1 550 lira yardım alıyorum şuan için inceleme aşamasında önümüzdeki hafta başlıyacak ödemeler dedi tabi bakalım verecekler mi merakla bekliyorum ben de