161525 Tazeanneq 38+0 da normal doğum yaptım eşim şehir dışına çıktı evden çıktıktan 1 saat sonra tam eşim uçağa bindiğinde sancim başladı gece 2de başladı öğlen 3u çeyrek geçe normal doğum yaptım
Nur-2427- Son123 benim tam tersi ilkin de dikiş ve kesi olmadı 2. De oldu oğlumun kafası sıkıştı mecbur kestiler ama korktuğum kadar kötü bir şey değilmiş 😅