Haninannesi ahhh bebeğim 3 ay 13 günlük her önüne gelen “bence canı bundan çekiyor. Neden vermiyorsun. Çocuk öylece bakıyor. Aaa şimdi tadına bakmazsa ilerde yemez” gibi cümlelerleee o kadar çook karşılaşıyorum kiii daha komiği bu dönemde kaka sayımız biraz azaldı ama bebeğimin inek sütüne alerjisi olabilir dedi doktor bana inek sütü diyeti verdi bunu anlatmama rağmen babannem diyor kii senin sütün yetmez belki o yüzden kaka yapmıyordur bir tabağa süt koy çay kaşığı ile ver hiç bir şey olmaz :) sayar mısın söver misin. Anlayacağınız biri size neden bunu yediremiyorsun artık ek gıdaya başla dediği zaman, “bağırsakları buna müsait değil sindiremediği zaman cefasını biz çekiyoruz diyip teşekkür etmen” :)