evininannesi benim bebeğimde kolik saatlerce ağlardı nefesi kesilirdi ağlamaktan kıpkırmızı olurdu her gün acildeydik bilmiyordum kolik olduğunu. En son doktor bebeğiniz kolik bebek yapacak bir şey yok dedi ondan sonra götürmedim artık acile. Mesala 3 gün ağlamazdı 2 gün ağlardı genellikle akşam 5den sonra başlardı 4 saat sürerdi. Ayaklarını karnına çekip ıkınırdı meme istemezdi.