Minebasturk97 Bebeğim ağlarken sesi eskisi gibi tok çıkmıyor sanki çok bağırırsınız kısılır öyle çıkar ya :( başına gelen var mı? Çok ağlamaktan mi yoksa boğazları mi sisti acaba
Mirac05 Minebasturk97 bizim sesimiz kisildiginda bronsit tekrarlamış oluyor ciğerle alakalı öksürüğü yoksa başka bir sebebtir belki
Kubrakuzey Biz Minebasturk97 benim oglumunda kismisti yanlis hatirlamiysam 5 aylikken felan ama cok aglamisti ondan olmusstu ertesi gun duzeldi
Filizdemir Minebasturk97 ağlamaktan kesilmişti doktora götürdüm gazlı bi bebekti doktorda susturamadı eğer böyle ağlıyorsa Çok normal kendisi küçük ses Telleride küçük başka bi sorun yoksa ağlamaktandır
Tazeeannelik Bizimde kısık birkaç gündür daha öncede kısıldı onlar aglamaktandi bu defa neden bende anlamadım hastada değil çok şükür diş çıkarma döneminden kaynaklı olabilir mi acaba