mmtymn hiç sorgulamadım allah biliyor benim için sağlıklı denmesi yetiyordu dış dünyayada kendimi kapattım her branştan doktorumuz var 17 aylıklar hala aylık kontrollere bazı branş doktorlarımızda ortopedi nöroloji göz gibi onlarada 6 ayda bir gidiyoruz aklıma takılan ne varsa onlara soruyorum doktorunuz bir sıkıntı yok diyorsa sorgulamayın anın tadını çıkartın benim kıızım dili bile sonradan gelişti siz düşünün bedenindeki oluşumu ilerleyişe şahit olan bir anneyim