zehraaktas Kızım 6 aylık oldu bir anda memeden iğrenmeye başladı emzirmeye çalıştığımda kendini geri atıyo ağlıyo hep farklı farklı pozisyonlar denedim ama hiçbiri işe yaramadı mecburen devam sütü vermeye başladım başına gelen var mı böyle bişey
kxbxx zehraaktas Bende yaşadım 6.ayda 2 hafta emmek istemedi mama da içmedi bütün pozisyonları denedim yine emmedi uykulu anında emzirin uyumak istediğinde ve uykudan tam uyanmadan öyle yaparak süreci atlattık şükür şimdi 7 aylığız geçti
BarlasMomm zehraaktas meme reddi yasiyorsunuz. Surekli teklif edin uyurken verin ama biraktirmayin ben cok ugrastim basardim kabul etti o aylarda
zeyzehk zehraaktas şuan benim de kızım 6 aylık ek gıdaya başladık 5. Ayda şuanda meme reddi yaşıyoruz galiba ek gıdayı benimsedi gündüz 2 kez gece 3-4 kez emiyor sütüm azaldı baya nasıl yapmam gerek bilmiyorum ya ek gıdaya ara versem olmuyor annemler bence doymuyor anne sütüyle artık mecbur ek gıdayla devam edeceksin o bırakmaz diyorlar
AyKUSUM zehraaktas bir de ağrı yapar o şişen göğüs dikkat edin , sıkma pompası olsaydı sağıp rahat ederdiniz
H_ceyhan zehraaktas hmm bı ihtimal de şu geldi aklıma. Yediğiniz şeylerle alakalı olabilir mi ki acaba bir de ona dikkat edin bakalım
zehraaktas -Beliss çok ağrıyor zaten de tadına bakmadım hiç pompa yok eşim alıcak bir de öyle denicez elimle sağdım ama bir yere kadar sağılıyor elle de maalesef 😑
kxbxx Bende yaşadım 6.ayda 2 hafta emmek istemedi mama da içmedi bütün pozisyonları denedim yine emmedi uykulu anında emzirin uyumak istediğinde ve uykudan tam uyanmadan öyle yaparak süreci atlattık şükür şimdi 7 aylığız geçti ☺️
zehraaktas kxbxx onu da deniyorum bugün hiçbir şekilde istemedi uyurken de vermeye çalıştım yok memeyi itiyor resmen
zehraaktas BarlasMomm her türlüsünü denedim hala deniyorum işte sağanak vericem bakalım mahrum kalmasını istemiyorum anne sütünden
BarlasMomm zehraaktas sagarak pek vermeyin bence o zaman memeden istemez. Sizi o kadar iyi anliyorum ki cok ugrastim bende en iyi cozum uykuda emzirmek sabirli ol güzel anne cok zor bir surec ama gecicek sakin pes etme eger sutunuz var ise.
zehraaktas BarlasMomm inşallah ya her fırsatta deniyorum memeyi ama hep itiyor sütümden değil de mememden iğreniyo sanırım ek gıda sürecinde meme reddi oluyormuş ama bir iki gün önce az da olsa emiyodu bugün hiç emmedi gerçekten çok üzülüyorum sütüm olmasa neyse dicem ama olunca da mecburen sağmak zorundayım yoksa mafolucam bugün bile hemen ağrımaya başladılar mesajla sağa sağa zor geçirdim ağrıyı 😔😔
BarlasMomm zehraaktas bende mastit olmustum. 1 ay meme reddi yasamistim. Ama sonra duzeldi uykudayken emzirerek duzeldi.
zehraaktas H_ceyhan ay bilmiyorum bu gece de emdi değişik değişik hareketler sinir olmaya başladım 😅😅