Crystall Merhabalar 6ay 6günlüğüz tadımlar yaptık yapmaya devam ediyoruz. Doktorumuz yaptıklarınızı öğün olarak verebilirsiniz dedi de ben çok acemiyim sanırım. Nasıl be şekilde hangi zamanlarda ne veriyorsunuz acaba ?
Toprak_efe Crystall hahah herkesin kendi yöntemi vardır benim şu şekilde sabah 9’da kahvaltı yumurta ceviz peynir cici bebe 1 adet evde ne varsa meyve bulamaç yapıyorum öğlen sade ev yoğurdu akşam sebze püresi ya da çorba tadımları bitirdik gündüz doyduğu için pek mama aramıyor geceleri de mama böyle ilerliyoruz
079aslankuzusu İnan bende acemiyim daha biraz once agladım🥺 bi türlü ek gıda işini anlamıyorum 6bucuk aylık hergün bi besin tattırdım ama bir iki cay kasıgı alıo almıyo
Crystall 079aslankuzusu sevmediklerini almıyor benimki de . Mesela patates sevmedi ama yoğurtla karıştırıp verdim yedi o şekilde yedireceğiz muhtemelen 😂kitap aldım ama maşallah kitaptaki tarifleri yapmaya kalksam ohooo ben zaten çalışıyorum 😂 labneyi peynir altı suyunu falan hayatta yapamam 😂
Defne1290 Toprak_efe gündüz bebeğiniz mama içmiyor mu sadece gece mi içiyor acaba? Benimki de ek gıdadan sonra mamayı daha da zor içmeye başladı da ondan sormak istedim :)
Crystall Toprak_efe ya çok teşekkür ediyorum . Bende kahvaltı olarak arttırayım. Sürekli emmek istiyor özellikle gece 😂akşam sadece meyve rendesi veriyordum daha tok tutucu şeylere geçmem gerek sanırım 🙈çok zor yahu 😂
Toprak_efe Defne1290 evet gündüz aramıyor zaten artık anlıyoruz iyi kötü neye ağladığını ben sadece geceleri veriyorum mama inşallah doğru yapıyorumdur ama hem ek gıda hem mama ağır gelicek böyle bir sistem oturttum
Toprak_efe Crystall ne demek ben mama olduğu için vermiyorum sütüm olsa emziririm malum mama şişiryor bebekleri siz emiyorsa her istediğinde verin bence