Kızım 2yaşında bezden kendi rahatsız olup takmak istemediği için bende bezi bıraktırdım 10.gün herhalde ben yanlış anladım bezi geri takıcam derken başladı fark edip söylemeye.. 1ay öncede gece ıslatması ile başlayan süreç (haftada 1 2 kesin) 10 gündürde gündüzleri çişi var anlıyorum soruyprum yok diyo var diyo yapmıcam diyo anında kaçırıyo kaçırdım diyo.. yada aradan 5 dk geçmiyo yapıyor. Bu durumu yaşayan varmı? evde anne baba birlikte bakıyoruz eşim daha rahat bn katıyım ondan yüz buluyor yapıyor diye düşünüyodum çnkü eşim tamam kızım korkma temizleriz vs diyody yeni öğrendiği zamanlar şimdie baba ıslak mendille sil temizleyelim diyor. Ama iş çığırından çıktı.. bugün çocuk dr götürücem fiziken bi sorun varmı vs dye yoksada pedagogamı götürmem gerekir sorucam.. akıl istiyorum bilgisi olanlardan