Ben v15 aldım çok ta memnunum hiçte şikayetim yok valla yaptıgı temizliği görünce hele de çekim gücü çok çok iyi dysondan önce miele kablolu kullanıyordum açıkçası bana en zor gelen kabloyu takıp süpürmekti ondan dyson u çok beğenerek kullanıyorum pil ömrü hakkında bi bilgim yok sadece yatak-koltuk süpürme başlığımız bi ara bozuldu whatsapptan dyson servisle iletişime geçtik yenisini 2 gün içinde yolladılar